5. april 2011

Eeeeet lille stykke kage !!!

I dag har jeg været til bogreception - på en ny dejlig bog (mere følger i morgen)
Nu har jeg jo været så striks -ikke en dråbe sukker eller mel har krydset mine læber i 2 uger -og kagen så skøn ud og mine bukser blev ved med at falde ned ;)

Kagen jeg nød var et stks nøddekage med hasselnødder og pistache - ca 3 x 3 cm -og alligevel var det fuldstændigt sindsygt som det påvirkede mig;  først rimelig energisk og glad- wow det smager enormt sødt  -så  træt, let hovepine og hjerne "tåge".
Lesson learned - at selv om den smagte dejligt- er det ikke det jeg skal nyde, med mindre jeg liiige har spist en kæmpe bøf eller lign proteinholdigt.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nemlig, lesson learned! Og hvor er det dejligt at læse at bukserne falder ned. Yay!