4. april 2011

Uge 14´s madplan og status på uge 13

Først status på uge 13


minus 1,5 cm i taljen( ialt 3 cm på  2 uger)
minus 1 cm topmave ( ialt 6 cm)
minus 1 cm hofte ( ialt 1 cm)
minus 1 cm lår.( ialt 2 cm)
Jeg har arbejdet meget i haven så det må være hvorfor jeg har tabt mig på hofte og lår
- for jeg plejer ikke at have nemt ved det???
Men jeg er godt tilfreds- det var ikke en optimal uge -men alligevel så så jeg vægttab.

Madplan uge 14
Masser af travlhed så
Mandag ; hjemmelavet burger med mayo og opsies
Har lavet en interessant ghee/olivenolie mayo 
Tirsdag I byen - så det er lidt uvist ??
Onsdag; Gratineret kødsovs med tomater etec
Torsdag enten rest af Onsdag mad -  eller tunsalat
Fredag Lammemørbrad og hummous på limabønner.

Frokost
Mandag; rester af coleslaw og skinkeculotte
Tirsdag evt rester fra mandag ellers kold burger og salat.
Onsdag ; æggesalat
Torsdag; Rester af onsdagens mad.
fredag ?? evt tunsalat.

Og nu vil jeg nyde fridagen i haven -solen skinner igen ;)



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du sej! Og hvor må det være fedt at se resultater. Jeg har vist desværre en besværlig krop, men jeg væbner mig med tålmodighed... :)

Henriette sagde ...

Tak- men jeg har vidst bare krop der har riiigeligt at give af- og jeg ved det vil være langsommere fra nu af ;)