29. marts 2011

En mandag uden cravings og en øm tirsdag morgen.


Min have for et par år siden ;) mens vi venter på alt det grønne.

Dejlig mandag men masser af havearbejde- har udvidet køkkenhaven med ca 10 m2- men nøj hvor kunne jeg næsten ikke kravle ud af sengen tirsdag morgen- en sofa kartoffel er jeg vidst blevet i løbet af vinteren ;) Men jeg glæder mig til at dyrke endnu mere "ægte mad" og håber på lidt nye høns og en rævesikker hønsegård.

Mad;
Drænet yoghurt med 2 scoops valleproetin- lidt sukrin. Grøn te
Formiddag 
kaffe med kokosmælk og 1 tynd skive knækbrød med smør 
Frokost; 
salat med grønne bønner, avocado, tomat og roastbeef.
eftermiddag
grøn te og bounty
sen aftensmad 
Kødsovs med rucola, squash"pasta " og ost
Har næsten glemt at spise i løbet af dagen skulle minde mig selv om det- underligt.

Tirsdag- kravlede øm og 9+0 årig ud af sengen ;-)
røræg, pølser, gul peber og grøn te
formiddag 
kaffe med mælk og 30 gram cashew og pecannødder
frokost 
grøn salat med roastbeef
eftermiddag 
grøn te med sidste bounty

aftensmad bliver den planlagte kalkun i drue/flødesovs.
Har været i kiosk uden lyst til slik og chokolade - vildt ! 







3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er skønt når sliktrangen slipper sit tag.
Det ser rigtig hyggeligt ud på billedet.

Inger

Anonym sagde ...

HURRA! Det er jo det optimale. Impulskontrol, så smukt et koncept!

Henriette sagde ...

tak begge to - det føles ogå godt !