30. marts 2011

Onsdagens måltider ( og torsdagens)

Lidt spøjse og ikke helt optimalt fordelt;

kl. 5.30
kolde æggemuffins( æg, ost og lidt crmefraise), lidt røget laks og agurk
kl.9.00
Kaffe med mælk ( var vagt ved terminsprøve og kunne ikke spise som jeg plejer)
kl. 11.00
en håndfuld macadamias og en dansk vand.
kl.13
lidt roastbeef, ,2 kolde æggemuffins, agurk og rød peber
kl. 15,
Te og 1 skv rug knæk med mandelsmør og 20 gram mørk choc
kl. 19;
indisk kødsovs med ærter, yoghurt salat med rød peber og agurk.

Så lidt ensformig mad og på underlige tidspunkter.
Masser  af motion- gang og en en tur med hunden :)

I morgen er endnu en underlig laaaang dag
Morgenmad
regner med røræg, bacon og et eller andet grønt
formiddag
 nødder og kaffe
frokost
har lavet en drænet yoghurt med valleproteinpulver, sukrin og blåbær
eftermiddag;
salat med grønne bønner og kødsovs.
sen aftensmad ;
salat med selleri, soltørret tomat og kalkun og parmasan ost

Hey og så fik jeg et kompliment i dag ... en af mine tidligere elever kom sødt og spurgte hvordan jeg havde tabt mig ;)
anede ikke at man kunne se det .

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hurra! det er det bedste. Godt gået :)