23. marts 2011

Dag 2 ;)

Ok dag-men lidt spøjs...
 morgenmad
spejlæg, små timianspølser, tomat og avocado
te
formiddag
Kaffe med mælk( på arbejde har de ikke andet end letmælk...)
macadamianødder
frokost( sen)
salat , og kalkunbryst,lidt druer, bladselleri,løg og dressing af mayo, creme fraise 39 og sennep.
eftermiddag
prøvede med en gang boullion+ kokosfedt - men jeg havde puklet så meget i haven at min krop skreg på chokolade; så 20 gram mørk 85 % choc ( Rapunzels øko indeholder kun 2 g K pr 20 gram )
Aftensmad
Indonesisk oksekød ( fik lidt rigelig kokosmælk;) blomkål og grønne bønner.

Oplevede ikke rigtig sult - eller vildt meget ubehag- men var lidt vattet i knolden da jeg havde været 2 timer i haven.

40 gram kulhydrat minus 16 gram fibre= 24 netcarbs...
så jeg holder mig fint under de 50 som var mit mål.
Har nu 2 dræber dage( meget lange ogmed masser af fristelser)-  så jeg håber at jeg kan blive ved med at vælge fornuftigt.

Ingen kommentarer: