8. oktober 2011

Dejlig weeekend

Fredagen startede godt;
Som de fleste fredage aftener spiser vi tapas- eller mere korrekt tøm køleskabet - det er skønt, billigt og afslappende at lave en tallerken med små rester der evt lige peppes op eller ændres.
Vi fik en tomat salat med chorizo
lidt rucola fra drivhuset, avocado og en rest kødsovs som lige havde fået et tvist med mexico -lidt god creme fraise 38 % og peber strimler.
Netto har i øjeblikket poser med små øko pebre de er simpelthen fremragende -slik søde og dejlige.
Lidt oopsies med masser af vesterhavsost og chili- nærmest lidt som en god ostevandbakkelse.Lavede dem ret små -dejlig snack.
Et enkelt glas rødvin og lidt af en absolut ikke LCHF roulade med chokolade....
Så var weekenden ellers igang :)
Lørdag stod den på lidt gulvask og en tur i brugsen hvor jeg bare måtte tage dette skræmmende billede!!! (dårlig kvalitet sorry)
Det er rimelig uhyrligt  med 21,90 kr og jeg er glad for at jeg trods folks smil købte lidt extra da smørret var billigt ( 12,50-15 kr)
Bemærk nøglehulsmærket ;) de er ikke så kloge dernede... min datter lavede civil ulydighed for lang tid siden( Februar 2010)
Men generelt blev det et dyrt indkøb,( piskefløden kostede 19 kr!!!) trods ingen kød og vin....
Umahro som jeg ellers synes er lidt for fuglefrøs og pengeglad, har lavet et ok indlæg om vores tåbelige fedtskat -måske skulle man sende det til den nye sundhedsminister... for sjældent har jeg hørt så meget vås fra begge politiske fløje...

Ingen kommentarer: