10. april 2012

Når påsken efterlader dig ferieklar igen igen

Jeg er bare så træt i dag,
Træt af alt for mange sociale dage, med alt for mange mennesker, god mad og alt for meget slinger i valsen.
Selv om jeg kun har spist forholdsvis små mængder brød og gryn- men dog en del crappy mælkechokolade og alt for meget rosevin - kan jeg alligevel mærke at jeg trænger til nogle meget mere LCHF-basisdage uden slinger.
Jeg bliver bare i så dårligt humør- faktisk så meget at jeg overvejede om jeg var pms;) men det kan jeg ikke være...så once more er det bevist at jeg er mere humørstabil når jeg kører forholdsvis LCHF.
Jeg har faktisk mest lyst til at begrave mig på sofaen under en dyne med en hund og en bog- men desværre er der enormt mange ting der skal gøres i dag og i morgen
- så jeg bider tænderne sammen- spiser ordentligt og drikker nok lidt for meget kaffe ;)
Jeg har lovet at lave de her pizzasnegle til min datter:)fra LCHF-bloggen- jeg skal nok komme med en anmeldelse senere på ugen.



Ingen kommentarer: