3. maj 2011

Madplan for uge 18



Mandag og tirsdag er allerede gået ;)

Mandag; Fik øko mørbrad med fyld af sennep, cheddar og krydderurter fraa haven, Smørdampet spidskål,løg og ærter med timian.
Tirsdag; tomatsuppe med meget fløde, cheddar og lidt bacon
Min datter er småsyg og jeg havde hovedpine og orkede ikke at spise kompliceret mad.
Onsdag; sen dag - har noget Tikka kalkun i fryseren med ærter og blomkål- frisker den lige op.
Torsdag ; endnu en meget sen dag ; courgette pandekager med ost 
fredag ; Kammuslinger eller rejer med asparges fra haven.
Lørdag, Bøf med ?
Søndag ?

Sidste uge - var en lidt øv uge ren madmæssigt
- fik ikke spist særlig meget protein eller fedt- havde ondt i led - aner ikke hvorfor ??
- men måske for meget omega 6 fra nødder- som var det jeg spiste mest af, kombineret med ost, ymer og grønt.Vi var løbet tør for æg og hønsene holdt påskeferie, økonomien lidt stram.
Jeg fik dog nogle fremragende og dyre fjordrejer til frokos- lækkert
- men jeg ville aldrig ha betalt 45 kr for en lille håndfuld  godt med lidt gaver.

Ingen kommentarer: