7. oktober 2009

DAG 3



Vågnede op og følte mig OK
også selvom det regnede og var koldt og jeg mest havde lyst til at blive i sengen
Ingen hovepine og var faktisk først sulten ved 9 tiden..selvom vækkeuret ringede klokken 6.15.

Tog mine mål - jeg vejer ikke, men bruger mål i stedenfor og selvom jeg kun har været sukkerfri i 2 dage
- og onsdag- søndag i sidste uge var stressdage med sukker, brød alt for meget arbejde og ingen motion...
så har jeg tabt 8 cm på det tykkeste sted af maven- wow !
På resten af kroppen var det enten status quo eller 1- 2 cm tab på en uge.

Så jeg følte mig endnu mere motiveret til at fortsætte.

Morgenmad; ymer og grøn te

formidag 2 kopper kaffe ( skal skære ned!) med sødmælk, lidt macadamianødder og 20 gram mørk choc

frokost; hytteostpandekager( low carbversion), salat med rød peber, agurk og rødløg

eftermiddag; grøn te og 1 æble.

aftensmad; Denne her lækre ret fra Birgitta , kødsauce med grønne bønner, lidt ost på toppen.

Har faktisk ikke savnet sukker og gryn idag :)men har nu besluttet at jeg vil lave Birgitta´s low carb chokolade kage i weekenden selvom den indeholder lidt muscovadosukker.
Lidt rart skal der være at se frem til.



2 kommentarer:

Ellinor sagde ...

Så spennende å følge din uke!

Selv så er jeg litt selvopptatt med mine egne plager .. nemlig min psoriasis.
Jeg forsøker å finne ut av vad jeg tåler og ikke tåler ..
Har funnet ut at jeg ikke tåler pepperoni :( og jeg som er så glad i det ..
Nåvel, det er jo lett å kutte ut når man vet att det skaper problemer.

Skall bli spennende å følge din uke:)

Henriette sagde ...

Tak Ellinor for din besked
Ja det er noget helt andet når man sådan offentlig gør ens uge = mere motivation.