5. oktober 2009

Dag 1

Dag 1 er overstået! -næsten


Jeg er dødtræt og synes allerede at mine tanker har kredset om det sukker, jeg fik alt rigeligt af i weekenden, og så spiser jeg mindre sukker end de fleste jeg kender.

Morgenmad;
Grøn te og ymer (var ikke særlig sulten)

Formiddag;
mere lækker sulten- så det blev til lidt ( 20 gram)mørk 80 % chokolade og valnødder til en kop kaffe.

Frokost: omelet med stærk pølse,tomater og forårsløg, lidt urtete med lakridsrod (smager sødt ;)

Eftermiddag; lidt hindbær plukket direkte fra busken.

Krisen kom klokken 17.30 i Superbest - alt det kage, brød, sukker slik....
Købte en pose mandler og spiste en håndfuld.

Aftensmad;
kalveinderlår med krydderurter, hvidløg, smør
gulerods/knoldsellerimos med parmasan og romanesco kål og 1 lille glas rosevin
(er vel egentlig sukker- men jeg har arbejdet hele sidste uge om aftenen, så mandag er oftest lille weekend aften = lidt vin)

Så alt i alt er det gået ok... men jeg ved der kommer en dag nr 2 og værst af alt dag 3...






Ingen kommentarer: