5. januar 2010

Mandag den 4-1 2010

Morgenmad
Grøn te og 2,5 dl ymer

Ikke sulten - har sådan en dag hvor man burde kunne blive i seng

Formiddag;
1 kop kaffe med sødmælk
lille håndfuld mandler og 20 gram mørk 85 % chocolade

Mit daglige fix ;)

En times arbejde udenfor i snevejr/storm
- fodre fugle og høns og henter brænde ind og stabler brænde. 
Det var ikke helt meningen at vi skulle ha rigtig vinter før jeg var færdig med mit brænde. 
Så det blev ikke til nogen gåtur med hunden- men hun har fået masser af motion (det er gårdt arbejde at holde øje med høns ;)


Frokost
1 spejlæg,
lidt rester af en kartoffel stegt i smør
nogle skiver røget  mørbrad
2 skiver ananas  og en kop grøn te

Kartofler er egentlig ikke noget jeg spiser men kulden og et tomt køleskab gjorde at jeg valgte det. 
Ananas tjah bum senere vil jeg nok undvære så sød en frugt -men lige idag er det ok.


Arbejde
En kop kaffe med mælk

Der stod nogle forbandede flødeboller på mit skrivebord men jeg var standhaftig og lod dem stå - desværre røg der et stykke merci chokolade ned- det er rigtig svært når gamle demente damer gerne vil dele deres juleslik

Aftensmad:
grønne bønner
kødsauce
lidt mozzarella ost

et stykke melon
Endnu en kop kaffe med mælk

- dårlig vane skal ha brudt den 
Cyklede hjem- var lidt sulten da jeg kom hjem 

Drak et glas mælk for at tænke på noget andet

Men hel sukkerfri blev dagen ikke og 3 kopper kaffe er alt for meget.


Ingen kommentarer: