25. februar 2012

Min stive krop -yoga udfordring

Efter en tur i KBH;
Op tidligt og med bus og tog
Møde i A kasse ( x'$#ZXS!!!!)
lidt frokost med en god ven :)
en rumletur tilbage med tog og bus
 -var jeg fredag aften totalt smadret og faldt i søvn kl 21 !!!

Vågnede op kl. 7 frisk og udhvilet men desværre små forkølet - det er FARLIGT at være i den store by med alle dens baciller ;) -første snøft denne vinter til mig :)

I overmod har jeg meldt mig til Madbandittens yoga udfordring  ;) og så var lørdag morgen med solopgang da lige tidspunktet at lave en solhilsen ;)
F..... jeg er stiv og gammel!!!!
Kan godt mærke at det er lang tid siden at jeg har lavet yoga eller tai chi...
Sådan en gang slæben på brænde eller rask gåtur med hund er ligesom ikke det samme.

Resten af weekenden står på mega meget vasketøj, gulvvask og seriøst planlægning af mad så vi ikke bliver så spejlæg ramt i næste uge :)

1 kommentar:

Jane sagde ...

Men du bliver lækker og smidig lige til foråret! Eller, det er i hvert fald mit håb. For guderne skal vide, at jeg også føler mig stiv og gammel... :-S