27. juni 2012

Paying the prize for partytime

Bare et kort indlæg ;)
Sankt Hans weekenden var skøn og dejlig - men jeg trådte også gevaldigt ved siden af med lidt for meget hvedemel. Nogen gange kan jeg tåle det -andre gange skal der så ufattelig lidt til at jeg ligger forkrampet på gulvet.
og Ja søndag- tirsdag formiddag betalte jeg prisen for et meget moderat forbrug af hvidt gift... himler lidt. Men stram diæt, varmedunk og mega dosis af Biokult probiotika og jeg har rejse mig op igen.
Efter efterårsvejret søndag-mandag hvor jeg lå lænket på sofaen med varmedunk- har jeg mest været i haven. Først Camilla Plums skønne mangfoldige have og i dag min egen hvor ukrudtet gror lystigt( men mindre end hos fru plum ;)
 -vi også begynder virkelig at kunne se hvor mange skønne grøntsager der er på vej :)
Så sommeren bliver måske lidt mere stille her på bloggen.
Vil dog forsøge at få smidt et indlæg en gang om ugen - men jeg vil ellers dyrke offline livet, med sol på næsen -moderat med rosevin og masser af biblioteks bøger i haven.

:)

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Det lyder som en skøn sommerplan Henriette:-)

Æv med mavepinen. Men måske meget godt med en reminder om det der hvedemels dårlige virkning. Har selv haft ondt i maven de sidste tre dage pga. tur til kBH og dermed problemer med at få mad uden brød.

Jane sagde ...

Æv med hvedemelet. Jeg har været helt mælkefri i en periode og er chokeret over hvor stor forskel det gør på mave, velbefindende og humør. Pokkers altså! Hvorfor skal de gode ting være off limits? Synes, det er okay at være lidt børnefornærmet.

God sommer, Henriette. Jeg vil se frem til dine skriblerier ;-)