23. juli 2017

FERIE i haven og hjemme



I år har jeg valgt at holde ferie herhjemme og det er jeg bare så glad for -også trods mindre stabilt og varmt sommervejr. 
Sidste år rejste jeg stort set hele sommerferien -og kom hjem til det samme kaos og rod som jeg forlod. Jeg blev faktisk ikke genopladet, fik ikke sovet nok,lavet mad til mig selv, læst tykke bøger  -selvom det er skønt at rejse og møde nye mennesker.
I år er det bliv hjemme år- ryd op, mal, slap af og NYD - både et koldt glas vin eller en Somersby - kan meget godt lidt især den nye Secco, med gode venner.


Man lever jo ikke kun af vin ;) så ud over at chokoladen meget passende røg i vitaminkurven 
- tager jeg lidt atypisk også en vitaminkur med revl og krat til trætte damer.



 I  år har jeg også totalt optur over hjemmedyrkede abrikoser fra drivhus 
- 15 styks super velsmagende -langt bedre end dem du køber. 
Glæder mig allerede til næste år. Sorten hedder Tomcot og de er både store og smager virkelig godt.


Haven er naturligt motioncenter - den første uge er der luget mange trillebører.
og måske bliver det også tid til havbad når man nu bor på den smukkeste ø.


Ingen kommentarer: