18. september 2015

Lyden af stilhed

er slogan for øen jeg bor på ;)
Her de sidste uger har jeg prioriteret at komme ud i naturen - ud og blive rusket igennem også selv om vejret var skidt - men idag var det dog dejligt - nærmest sommeragtigt mildt.

Faktisk skal man kun køre 15 min igennem lidt kedeligt landbrugsland og så er man nede ved stranden.. At jeg ikke har gået lidt flere ture dernede skyldes nok mest at når man først skulle cykle en halvtimes tid op og ned af bakker og skal hjem igen så er det ikke en hverdagstur men mere en weekend tur.



  Min kammerat som også kan lide freden og roen og så får hun brændt lidt krudt af.
De høje bøge -som står helt ud ved Østersøen 
- Mon "Der er et yndigt land, det står med brede bøge nær salten østerstrand" er inspireret af det ;)

 "Tænkebænke" -som der er opstillet flere af - hvor man kan sidde og tænke og falde helt til ro....
 I dag var stranden helt anderledens end i mandags og onsdags - det var lavvandet og nemt at bade -normalt ikke jordens bedste badestrand med lidt for mange rullesten - men nok den mest fredelige. 

Når man sådan har været på en stille gåtur, så orker man pludseligt umulige chefer ;) og dumme unger på job - gåture hver formiddag er blevet en vane - en god vane  ;)

Ingen kommentarer: