15. januar 2015

Mens vi venter på foråret eller vinteren

Det er VÅDT MUDRET  DUMT vejr. Mørkt når man står op og faktisk mørkt næsten hele dagen .. men  hønsene er vågnet op :)
Bemærk der er masser af mudder/lort på- de bør snart ha gummistøvler de stakkels høns- men dette er RIIIIGTIGE æg ikke de der blege kedelige æg som øko supermarkeds æg desværre er :(

 Stormen kom og sejerede ...heldigvis skete der intet -men jeg tænker sat mit store birketræ som står sydvest for huset skal fælles snarest..Vandhullet som har været fuldtsændigt tørt uden vand i perioden juni til november er fyldt op og piletræerne lægger sig også ned...
Xenias indlæg har virkelig fået mig igang med at GÅ... noget jeg længe gerne ville
 -så nu har jeg også en fitbit flex
Og hvad kan jeg sige efter en uge - jeg går bare MEGET mere 
- de sidste 2 dage er jeg noget godt forbi 10.000 skridt 
trods mega travle dage- bestod min teoriprøve igår :) alt for meget arbejde etc.

1 kommentar:

Rikke fra http://hvorsvaerterdetlige.dk/ sagde ...

Åh ja, intet slår friske æg fra egne høns. Vores høns er i øvrigt fuldstændig ligeglade med regn og rusk, bare de kan komme ud i haven...de ligner druknede mus ;-)