13. januar 2010

Dag 8 og 9

Mandag og Tirsdag
Egentlig er det gået rigtig godt- har følt mig veltilpas og fuld af energi.
Mandag lavede jeg den fejl som de fleste af os prøver MINDST en gang;
Havde bagte speltboller med quinoa,sesam, hørfrø, æble og hasselnødder til min datter. Om eftermiddagen havde jeg besøg og jeg tænkte jeg kunne godt smage en halv bolle med ost på - DUM IDE = jeg blev lækker sulten havde bare vildt meget lyst til brød og mere bad.
GRYN( kulhydrater) producerer sult hos mig !!! - så resten af bollen røg den om aftenen
Og jeg er ikke den eneste der har oplevet det ! Tjek den her ud


Og så kan jeg forælle at jeg idag onsdag har målt og vejet mig;
minus 1,5 kg  på en uge :D
minus 2 cm i talje og 1 cm på lår og mave  ikke dårligt 


Nu skal jeg bare formå at holde det når jeg har travlt på arbejde og er fristet til chokolade og kage 

3 kommentarer:

Ellinor sagde ...

Grattis, jättebra jobbat!!

Jag har inte torts smaka något bröd.. men jag kan säga att jag saknar en bit bröd ..(inte vilket bröd som helst, utan hembakat .. såå gött!!)
Jag undrar jag, om man kan komma dithän att man kan unna sig en bit bröd på ex lördagar?

Annars är det absolut så att kolhydrater skapar mera hungerskänsla .. farlig farligt!

Det lustiga för mig just nu, är att jag nästan inte har matlust alls(?) Jag får säga till mig själv att äta. Mycket märklig känsla..

Henriette sagde ...

Jeg tror helt sikkert at man kommer til et tidspunkt hvor lidt brød er ok- se min post idag.

Madlyst - ja det er så underligt når den forsvinder...

Henriette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.